Účetní brigáda – získej praxi a pokračuj s námi

Ekonomické oddělení

Jsme ZLKL, s. r. o. a svým zákazníkům nabízíme širokou škálu strojírenských činností, konkrétně obrábění, lisování, svařování, povrchové úpravy. Pyšníme se titulem Czech Best Managed Companies 2020, odpovědná firma roku a patříme opakovaně mezi 100 nejlepších firem z ČR.

Co tě u nás čeká, a co k práci potřebuješ?

Baví tě čísla? Chceš získat praxi v účetnictví? Zvyšuje se nám růst oborů a plánujeme založit novou firmu. Tvým úkolem bude se pečlivě zaučit na několika typech účetních prací. Čím větší firma bude, tím větší bude tvůj rozsah práce, až nakonec přebereš celkovou iniciativu v účetnictví téhle firmy.

  • Znalost MS Excel
  • Zálibu v číslech a přesné práci

Co ti můžeme nabídnout?

  • Zaškolení do účetní práce i do práce s programem Helios Orange.
  • Dlouhodobost pozice ve stabilní rodinné společnosti.
  • Výhled spolupráce na hlavní pracovní poměr.
  • Různorodou účetní praxi.
  • Rostoucí finanční ohodnocení.

Co tě čeká v ZLKL jako první?

Budeš k nám chodit podle oboustranné domluvy, např. 1 den v týdnu. Přes rok se zaučíš a přes léto budeš pracovat intenzivně. Časy a dny můžeme během roku měnit dle tvých časových možností. Postupně ti budou růst kompetence a nakonec převezmeš kompletní účetnictví jedné účetní jednotky, která právě vzniká.

Na této pozici
můžeš rychle vyrůst!

Průběh výběrového řízení

I. krok

CV

Pošli životopis – stručný, strukturovaný a s kontaktem na tebe.

II. krok

dotazníky

Pokud tvůj životopis zaujme, pošleme ti dotazníky, které vyplníš on-line z pohodlí domova.

III. krok

test

Přijdeš k nám na test pracovního potenciálu (není znalostní) a krátké ověření práce s počítačem.

IV. krok

pohovor s
personalistou

Po testech následuje rozhovor s personalistou, připrav si otázky na vše, co tě zajímá!

V. krok

pohovor s
nadřízeným

Bude vám to spolu klapat? Poznejte se a sdělte si poslední detaily!

Kde budeš pracovat a další detaily

Tvoje pracoviště


Ekonomické oddělení

Veškeré číselné údaje z celé firmy se sbíhají k ekonomickému oddělení. Naši pracovníci se svědomitě starají o to, aby byly všechny účetní doklady zaúčtované vždy správně, včas a podle platné legislativy i vnitřních norem firmy. Díky takto pečlivě zpracované účetní agendě má vedoucí ekonomického úseku všechny podklady pro zpracování a správu finančních a controllingových nástrojů, kterými pomáhá řídit celou společnost. Pracujeme v kancelářích, v případě potřeby i z domu.

Pojďte to zkusit







    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů *

    Dám na to pozor!

    Právě odesláno!

    Brzo se ti ozveme.
    Děkujeme za tvůj zájem.