Finanční účetní v Palomo
Máš rád/a pořádek v číslech, tabulkách i termínech? Dokážeš si ve své práci udržet přehled a systém?
Tak to je super, protože chlívek máme rádi venku, ne v účetnictví 😊. Čti dál!
Náplní tvé práce bude:
- Fakturace a účtování vydaných i přijatých faktur, účetnictví vedeme v systému Helios
- Evidence majetku a příprava přiznání k DPH
- Podklady pro audit a daňové přiznání právnických osob
- Komunikace s bankami, finančním úřadem i poskytovateli dotací
- Vedení archivů a přehledů pro vedení podniku
Co ti nabízíme?
- Stabilní práci v tradiční české firmě
- Fajn kolektiv, který drží při sobě
- Roční prémie a měsíční osobní ohodnocení
Co od tebe potřebujeme, aby to u nás klapalo:
- Zkušenost s účetnictvím (ideálně úplným)
- Smysl pro pořádek a odpovědnost
- Schopnost domluvit se s lidmi i s čísly
Staň se nedílnou součástí našeho týmu!
Průběh výběrového řízení
CV
Pošli životopis – stručný, strukturovaný a s kontaktem na tebe.
dotazníky
Pokud tvůj životopis zaujme, pošleme ti dotazníky, které vyplníš on-line z pohodlí domova.
test
Přijdeš k nám na test pracovního potenciálu (nejedná se o zkoušku znalostí) a krátké ověření práce s počítačem.
pohovor s
personalistou
Po testech následuje rozhovor s personalistou, připrav si otázky na vše, co tě zajímá!
pohovor s
nadřízeným
Bude vám to spolu klapat? Poznejte se a proberte poslední detaily!
Tvoje pracoviště
Ekonomické oddělení
Veškeré číselné údaje z celé firmy se sbíhají k ekonomickému oddělení. Naši pracovníci se svědomitě starají o to, aby byly všechny účetní doklady zaúčtovány vždy správně, včas a podle platné legislativy i vnitřních norem firmy. Díky takto pečlivě zpracované účetní agendě má vedoucí ekonomického úseku všechny podklady pro zpracování a správu finančních a kontrolních nástrojů, kterými pomáhá řídit celou společnost. Pracujeme v kancelářích, v případě potřeby i z domu.